Knihu máte rezervovanú 🎉

Ešte raz veľmi pekne ďakujem za váš záujem o knihu Zákaznícky Pixel. Čaká na vás krátke video, v ktorom hovorím o dôvode, prečo knihu + metodiku + šablónu a iné nepísané bonusy ponúkam zdarma práve vám – venujte mi 3 minúty a dozviete sa moje PREČO.

A kedže som vám sľúbil malú ukážku workshopu dizajnovania cesty zákazníka, pridal som ju do videa. Ďalšie info o workshope je nižšie. 

Audit

rozoberieme aktuálny nákupný proces

Mapovanie

vytvoríme biznis model nákupnej cesty

Dizajnovanie

poskladáme mapu cesty zákazníka

Šprint

facilitujeme dizajnový šprint cesty zákazníka

Workshop

Sprevádzam podnikateľov mapovaním a dizajnovaním cesty zákazníka. Je to živý proces, ktorý prebieha formou viacerých 2-4h workshopov. Najprv však začíname auditom, kde rozoberieme nákupné správanie na fázy a procesy z nášho pohľadu. Ďalej spoločne vytvoríme biznis model nákupnej cesty s prototypom cesty zákazníka. A následne poskladáme mapu cesty zákazníka – ucelený obraz o nákupnom správaní 😎

Lukáš Franko | +421 915 650 459 | franko@digitalnynomad.xyz
Facilitátor workshopov | Google Certified Trainer | Marketing & CX expert 

Čo pre vás znamená spokojný zákazník?

inšpirujte sa úvahami v podcaste Marketingový Kanál a získajte iný uhol pohľadu na nákupný proces

Nová epizóda každú stredu.

Placeholder Image